pondělí 13. září 2010

Inspirace z veletrhu Tendence

Pátek byl pro mě dnem plný  inspirace, setkáváním se s  příjemnými lidmi a navazováním pracovní spolupráce. Tendence tentokrát byla v krásných   prostorách veletržního paláce v Holešovicích , který Vás sám o sobě zaujme krásnou architekturou.

Jedním z vystavovatelů byla prodejna  Apropos ,se svými  stylovými  doplňky a textilem firem ,Green Gate,
alifestyle, Presenttime a dalších.

Internetový obchod (Česká republika)





Další úžasné interiérové doplňky a spoustu dalšího najdete na cedrgroup.cz


a ještě jeden odkaz bellarose



Ale nebylo to jen o doplňcích a textilu, ale také o nábytku , který mě  letos tolik neoslovil, měla jsem pocit, že jsem nic moc nového neobjevila.
Zato firmiček, které se zabývají výrobou relaxačních polštářů  a houpaček je čím dál více. Mě oslovila firma fatboy, pro svůj originální design.


Žádné komentáře:

Okomentovat